Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net Riham Naiim Yacoub Sawires | السيره الذاتيه " cv " لكل شباب مصر

مرحبا بكم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


لقد فكرت كثيرا كيف اخدم بلدى وانا لا أملك شئ غير مؤهلي ومجموعه من الدورات

والكورسات وبعد تفكير طويل أتت لي فكرة هذه المدونه.

وهى عباره عن مساعده لكل شاب وفتاه ممن يبحثون عن فرص عمل ولكن للأسف يصعب عليهم إدراك هذه الفرص فقلت لما لا يضع كل شخص السيره الذاتيه له هنا في مدونه واحده مما يسهل علي اي شركه راغبه في توظيف شباب البحث عن ما يناسبها من حاملي المؤهلات العليا او المتوسطه وبذلك نكون قد سهلنا الطريق للإثنين.

المطلوب منك هو الأتى:

1-قم بإرسال سيرتك الذاتيه علي الإيميل التالي : summerelzabit@ymail.com
2- قم بالتسجيل في المدونه عن طريق الايميل الخاص بك لتتابع معنا الجديد
" مهم جدا " ارسل لنا سيرتك الذاتيه بصيغه الورد office word نظرا لصعوبه نشر اي صيغه اخرى
3- قم بعمل شير لاصدقاءك في الفيس بوك او تويتر

ان شاء الله سوف اقوم برفع 5 ايميلات يوميا علي المدونه.

ملحوظه هااااامه :

لا تنسي ارسل لنا سيرتك الذاتيه بصيغه الورد office word

يرجى من البنات إزاله أرقام التليفونات والصوره الشخصيه ويكفي الإيميل.

نحن لا نسعي لأي نوع من أنواع الربح المدونه مجانيه كل ما اطمح به هو " الدعاء لي ولوالداى بالمغفره والرحمه والستر "

المدونه ما هى إلا همزه وصل بين طالب الوظيفه والشركات والمدونه غير مسؤله عن اي تفاصيل عمل أو أي شئ أخر غير عرض السيره الذاتيه فقط للراغبين في العمل.

والله المستعان

اتمنى ان تكون الفكره نالت إعجابكم واتمنى مشاركه كل شباب مصر الأحرار

سمر الظابط

الجمعة، 15 يوليو 2011

Riham Naiim Yacoub Sawires

                                      Riham Naiim Yacoub Sawires      
Address                 : 77 Baney  Nofal Street,
                                    Sidi  Gaber El Sheikh, Alexandria
E-mail                    : riham.sawires@yahoo.com
Marital Status     :            Single
Nationality           :  Egyptian.
Date of Birth        : 15th of August 1984

Objective:
To find a job that enables me to use my experience and have the chance to interact with people of different backgrounds.

 Education:
  • Faculty of Tourism & Hotels Alexandria University- Bachelor Degree.
  • Faculty of Education   Alexandria University- Diploma Degree.

Professional Experience:
  1. Secretary for Engineering Dept. in NEW PC. PLANET Company
           From March 2010 till March 2011
  1. Secretary for Ex. Chef at Reef Oasis Blue Bay Resort & Spa-Sharm
      El Sheikh.
           From October 2009 till February 2010
  1. Reservation clerk at Sea Club & Sea Life & Sea Garden Resorts (Flash Group) SSH 5 Stars for area of
ü  Sea Club Hotel 350 Rooms.
ü  Sea Life Hotel 274 Rooms.
ü  Sea Garden  Hotel 180 Rooms
        From October 2008 till Jun 2009.
  1. Telephone operator Sea Club Resort (Flash Group) SSH 5 Stars
From March 2008 to October 2008. (Training reservation for three month)
  1. Telephone operator  Jolli Ville Resort
       From October 2007 to March 2008.
  1. Secretary for Lawyer in Cassation & Supreme Administrative office
From January 2004 to January 2006.
Skills:
Computer Skills   :
ICDL. Certification
( Windows – Word – Excel – Internet - Power Point – I.T – Access ) 

Language Skills   : 
Arabic          : mother tongue  
English        : very good command in speaking, understanding & writing
French          : second Language fair

             Personal Skills:
Ø  Ability to analyze information, solve problems and maintains the highest level
       of confidentiality.
Ø  Maintains good Oral and Written communication skills with others (in the same level, higher or lower level)
Ø  Ability to plan work activities and tasks and use time efficiently
Ø  Maintains good and professional performance (commitment to targets, desire to
      go beyond average, fast, focused and flexible in attitude, supportive, self discipline, and challenge and measure results.)
Ø  Ability to interface well with all departments of the institution and to represent my manager in a highly professional manner.
Ø  Ability to work under pressure, handles multiple tasks all together, and meets deadlines.
Ø  Monitors own work to ensure quality, improving skills and making effective changes.
Ø  Ability to try new ideas and deal with frequent change, delays or unexpected events.
Ø  I have demonstrated exceptional leadership skills.

References
On   request I will gladly provide you with my references.

cv4hurghada.blogspot.com

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق